سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که پیشاپیش رایها تاخت ، درست را از خطا باز شناخت . [نهج البلاغه]
شهدای دشت سر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شهید فتحعلی صالحی

شهید فتحعلی صالحی

شهید صالحی در روستای میله دشت سر بدنیا آمده و در دوران کودکی فردی شاداب و بشاش و راستگو و درستکار بودند و برای مسائل عبادی و مذهبی و انجام واجبات ازجمله نماز و روزه .. و خواندن قرآن ارزش خاصی قائل بوده اند و در سخت ترین شرایط کار در آجر پزخانه و در نهایت بی حالی و ضعف و مریضی حاضر به خوردن روزه خود    نشده اند. ایشان 5 مرتبه به جبهه اعزام شده و انگیزه خود را دفاع از اسلام و کشور اسلامی و تکلیف الهی می دانسته اند و در عملیاتهای مختلف بعنوان تک تیر انداز آرپی چی زن .. انجام وظیفه نموده اند و سرانجام در مورخه 5/3/67 در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل شده و ندای حق را لبیک گفته اند.

 

قسمتی از وصیت نامه شهید فتحعلی صالحی

خط سرخ شهادت خط آل محمد (ص) و علی(ع)است. درودخدا بر پیروان این خط سرخ مادرم تنها چیزی که گلوی مرا سیراب می کند شهادت است.

ای ملت قهرمان و شهید پرور اگر می خواهید خون فرزندان برومند این مرز و بوم بیهوده به خاک ریخته نشود آرمانی را که ما در راه آن کشته و یا شهید شدیم پاسداری کنید و این جز با به کار بستن دستورات رهبری و امام امت این فرزند خلف حسین (ع)نهفته نیست با امام خمینی (ره) و جامعه روحانیت متعهد باشید و از آنها جدا نشوید در غیر اینصورت فردا در برابر خداوند مسئولید.

امروز حسین (ع)زمان آمد و ندای هل من ناصر ینصرنی بیش از هر زمان بگوش می رسد تا آنجائی که در توان دارید به ندایش لبیک گوئید تا با یاریش دین خدا را یاری کنید وجود این رهبر عظیم الشأن برای همه ما مسلمان خیر و برکت و افتخار است.

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مجید فرشادپور ( سه شنبه 90/4/28 :: ساعت 8:55 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اعیاد شعبانیه
احادیثی از امام موسی کاظم (ع)
زندگینامه امام موسی کاظم (ع)
برخی اعمال شب و روز ماه رجب
امام و وصیت نامه (5)
امام و وصیت نامه (4)
مام و وصیت نامه (3)
امام و وصیت نامه (2)
امام و وصیت نامه (1)
امام
امام و وفات
امام خمینی(ره) و دفاع مقدس
امام خمینی (ره)
خرمشهر را خدا آزاد کرد
شهید مطهری
[همه عناوین(111)]